5 Σεπ 2011

Αργοπορημένη ανακοίνωση

Αγαπημένες μας φίλες και φίλοι,

Δυστυχώς όπως θα παρατηρήσατε αφαιρέθηκαν τα περισσότερα από επεισόδια της Κάντυ από το κανάλι μας. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό και μας λυπεί ιδιαίτερα που οι κόποι τόσων χρόνων εξαφανίστηκαν σε μια στιγμή, μαζί με τα απολαυστικά σας σχόλια τα οποία δεν έπαψαν ποτέ να είναι ενδιαφέροντα. Ευχαριστούμε που μοιραζόσασταν μαζί μας τις λύπες, τις αναμνήσεις και τις (ελάχιστες!) χαρές που προκαλούσε αυτό το τόσο  στις καρδιές μας κινούμενο σχέδιο.

Για όσους δεν πρόλαβαν να την δουν ή για όσους δεν τους έφτασε μια θέαση, μπορείτε να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας μέσω torrent, από την AnimeClipse ή το blue-white gt.

Αν δεν είστε ευχαριστημένοι από την εικόνα των επεισοδίων που σας προτείνουμε εμείς, υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που προσάρμοσαν τον ελληνικό ήχο από αυτά πάνω σε εικόνα καλύτερης ποιότητας. Ένας απ' αυτούς και ο φίλος μας ο Θάνος, επίσης στο blue-white, o μοναδικός που έκανε τον κόπο να αναφέρει τα ονόματα των παιδιών που πρόσφεραν τα επεισόδια χωρίς να ενδιαφέρεται μόνο για την προσωπική του προβολή (ένα θέμα που πάντα θα μας ενοχλεί και πάντα θα αναφέρουμε).

Σε κάθε περίπτωση, το υλικό πρέπει να παρέχεται δωρεάν. ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΤΥ, μην ενδώσετε στους κάθε είδους εκμεταλλευτές, εντός και εκτός διαδικτύου!

Η ομάδα μας φυσικά και δεν διαλύεται λόγω των τελευταίων γεγονότων. Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα μας από εδώ.


nakibesou nante sayonara, ne ~ ♪

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

me sigxoreite alla eiste sigoyroi pos dn mporeite na kanete kati gia afto???8elw polli na tin 3anadw!!!!8a to ektimiso idietaira!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειραζει παιδια και τα torrent μια χαρα ειναι. Μπραβο σε ολους για την προσπαθεια κ τον κοπο σας.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας, είμαι κι εγώ φανατική της Κάντυ. Σήμερα είδα και πάλι το τελευταίο επεισόδιο της Κάντυ. Είμαι πολύ συγκινημένη με όλα της τα επεισόδια. Το μόνο κακό είναι ότι πολλά από αυτά δεν έχουν καλό ήχο και εικόνα αλλά από το τίποτα. Ψάχνοντας τα βρήκα και τα κατέβασα όλα. Είμαι πάρα πολύ τυχερή. Όμως θα ήθελα πραγματικά να τα έπαιζαν ξανά στην τηλεόραση για να μάθουν πραγματικά η νέα γενιά τι πάει να πει κινούμενα σχέδια και τι μηνύματα εν τέλει θα έπρεπε να περνάνε στο κοινό των παιδιών..Ακόμα και τώρα η Κάντυ με βοηθάει στο να βλέπω με άλλο μάτι την ζωή αλλά και να μην χάνω το θάρρος μου...

Ανώνυμος είπε...

http://www.blue-whitegt.com/details.php?id=29929. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚΑΝΤΥ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

Κατεβασα ολα τα επεισοδια ευχαριστω πολυ κανατε απιστευτηηηηη δουλεια!!!!

Mother asmin είπε...

Καλημέρα. Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το blog και την πολύ καλή δουλειά που κάνετε σχετικά με την Κάντυ. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να ξαναβρω όλα τα επεισόδια αλλά και το κόμικ που κυκλοφόρησε. Είμαι κι εγώ φανατική της Κάντυ. Ηταν η αγαπημένη μου σειρά κινουμένων σχεδίων. Είχα αγοράσει μάλιστα κι όλα τα τεύχη του περιοδικού που κυκλοφόρησε. Δυστυχώς κάποια στιγμή καταστράφηκαν αλλά ευτυχώς χάρη σ' εσάς το ξαναβρήκα σε ηλεκτρονική μορφή κι όποτε μπορώ αγοράζω και κάποια τεύχη.
Οσο για τα επεισόδια της Κάντυ κρίμα που σβήστηκαν!!! Ηταν μια ευκαιρία για τα σημερινά παιδιά να βλέπουν μία σειρά κινουμένων σχεδίων γεμάτη ευασθησία και πολλά διδάγματα. Τόσα και τόσα έχει το youtube αυτά βρήκαν να σβήσουν??? Ευτυχώς πριν αρκετό καιρό πρόλαβα και κατέβασα όλα τα επεισόδια και θα μπορώ να τα βλέπω με την κορούλα μου!!!